середу, 4 грудня 2013 р.

Альбом "Galway" або Та-Дам! :)

Привіт всім!
Не пройшло і 100 років, як то кажуть, а я вже готова показати вам свій завершений альбом! СП "Альбом з душею" закінчився і ще минулого тижня були оголошені результати - чудові роботи вийшли у дівчат під Галиним керівництвом! Я свій альбом також ще минулого тижня закінчила, а от сфотографувати щось ніяк не виходило. Сьогодні нарешті зібралася, але сонечко так і не встигла зловити. 
Альбом назвала Galway - дуже загально вийшло, бо, наскільки я розумію, фоток звідси у нас буде ще дуууже багато :), а альбом розповідає тільки про перші 3 тижні нашого перебування в цьому місті. Але довгих назв я не люблю, а кому треба - поясню і усно :)
До обов'язкових 6 розворотів я додала ще сьомий і в мене вийшов солідний-такий пухлячок! Вирішили спробувати кріплення за МК Виноградової - не скажу, що дуже швидко, але досить зручно і просто. Для корінця використала той же картон, що і для сторінок - з папером і картоном тут взагалі туго, тому нічого кращого я не знайшла. Може через те трохи грубувато виглядає, зате надійно :) Обкладинка взагалі із такого специфічного пінокартону - тут це замінник нашого улюбленого палітурного або пивного картону - правда, товстіший в 3 рази, зате легенький зовсім. Всі прикраси зверху абсолютно плоскі (для практичності) і приклеєні - ех, як же бракує моєї машинки тут :((( 
Показую:


Уявляєте, не знайшла в магазині жодної тасьми, якою можна було б прикрити корінець!!! Жах! Як тут люди щось шиють?!


Ну а це останній розворот - здається, я його не показувала!


Ну і додам для історії всі попередні розвороти, щоб були в одному місці (фотографії в неоформленому вигляді):








Дякую, що ви зі мною! Гарного вечора!


4 коментарі:

  1. ААААААААААААААААА!!!!!!!!!
    який же він крутий!!!!!!!!!!!!!!!! дуже-дуже подобається!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. я також в захваті, від обкладинки особливо! а от на розворотах мені не вистачає журналінгу для завершеності)))
    а стосовно того, що там з папером "туго" чи тесьми нема, то, я думаю, ти ще просто не знайшла хороший магазин)))) в крайньому випадку в інтенет-магазинах точно все має бути!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Таню, не повіриш, але я знайшла найбільший тканинно-фурнітурний магазин в околиці - і там нема! В арт-магазинах є скрап-кутки, але там тільки продукція Dovecraft і то дуже обмежено.
      А в інтернет магазинах (я маю на увазі суто ірландські) скрап-матеріалами називають кольоровий папір і фігурні ножиці. Я в шоці! Є багато британських магазинів, але ціни і доставка там дуже недемократичні.

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.