понеділок, 16 грудня 2013 р.

Знову про Принца. Майже нескрапове

Привіт, мої любі! От і я! Відсвяткували День народження нашої кнопочки, провели гостей і "знову в бій" ! Наразі боремся з морем кульок, які валяються\висять всюди по квартирі ну і так, з загальним безпорядком :) В перерві покажу вам пару фоточок з нашого святкування, якщо вам цікаво :) Ідея була ДН у стилі літачка Дасті (з діснеївського мультика, якщо хто не в курсі :) - Орест великий його фанат, до того ж це був перший фільм, який ми дивилися всі разом в кінотеатрі. Але щось моя фантазія мене підкачала, і мій задум не був доведений до кінця. Думала, що знайду щось готове на тут тему, але з прикрасами на неноворічну тему зараз туго. Папір для упаковки з літачками - і то новорічний! Наступного року підготуюся краще!
Отже, дивимося:
Віночок в кольорах Дасті. Так я і не знаю, як акуратно обмотати цифру\букву нитками, хоча багато бачила таких в інтернеті.



подарунки чекають на іменинника:

сонний іменинник в халаті намагається розібратися з упаковкою:




Цього року Орчик отримав 5 посилок! Ну і шоста була доставка нашого з татом подарунка.
Наш поштар питав кожного дня, чи ще багато посилок ми чекаємо :))
В садочку принца, як і положено, нагородили короною :)


Ну а це було ще одне наше з татом спільне творіння у стилі "Дасті". Торт - то було моє завдання, ну а вся "ліпнина" - чоловікове. Зважаючи на те, що ніхто з нас нічого подібного раніше не робив, то результатом всі залишилися задоволені!


Ну і нарешті іменинник у "всій красі" :) Ех, не віриться, що йому вже 4! Починаємо думати про школу і всякі інші дорослі клопоти...  Хоча для мене він такий самий малюк, як і 4 роки тому :)






9 коментарів:

  1. з днем народження вашого маленького принца! молодці, ви гарно підготувались, віночок класний, і не скажеш по фото, шо там десь цифра неакуратно обмотана)))) і торт теж класний, я минулого року теж мастику вперше випробувала, сама, цього року знову планую... тільки би встигнути все ( в нас же ще гірше, як у вас - день народження одразу після Різдва, ми 24 і 25 в гостях, а 26 гості до нас, коли торт "ліпити" навіть не знаю))))
    а синулька твій такий вже великий, то правда, що дітки щороку наче свидше ростуть, зі школою в них ще й незалежність зьявляється, роздуми такі дорослі, нам залишається тільки дивуватись, як же швидко час збігає))))

    ВідповістиВидалити
  2. а, ще забула відмітити, що ви день народження під ялинкою святкуєте, а я все чекаю останнього моменту, щоб ялинку ставити, що день народження-окремо від різдва було))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Таню, за, як завжди, теплі і щирі слова!
      О, так, вам ще складніше. Ну а ми справляємося якраз до Різдва - у нас 6 ДН на початку грудня, ну а потім ще Андрія (іменини чоловіка), Миколая (все-одно всі отримують подарунки) ну і новий рік - гаряча пора :)))
      а ми також ніколи так рано не ставили - а цього року вирішили спробувати, щоб натішитися нею ще до від'їзду. Я дуже люблю ялинку і тримала б її цілий рік :), а цього року то була навіть чоловікова ініціатива - хіба я могла відмовити :)

      Видалити
  3. Здоров"я і щасливої долі синочку!
    Ви молодці - я спершу подивилася фото і подумала, що тортика десь замовляли, а потім почитала і... ще раз кажу: молодці! ;-)
    п.с.: у нас теж наближається Д.н. синочка - 28.12 - багатий грудень на подарунки)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аліночко! Ну з "наступаючим" чи то прийдешнім краще вас!

      Видалити
  4. Які ви молодці!Таке свято влаштували синочку!!!Ростіть здоровенькі і хай радує вас щодня!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Оля, який він гарненький! Хай росте слухняним і здоровим літачком!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.