понеділок, 2 грудня 2013 р.

Теплі олені

Привіт, дорогенькі! Сьогодні в Завданнях Для Душі стартувало нове завдання "Даруємо своє тепло". Справді дуже тепле завдання і чудовий теплий подарунок, обов'язково загляньте сюди! Основна мете - передати у вашій роботі своє тепло і коротко розказати, чому ваша робота є теплою. Декілька наших дизайнерів, наприклад, приєдналися до проекту "Невидимі діти" і подарують свої листівки знедоленим діткам - чи може бути щось тепліше?!! Загалом подарованого тепла багато не буває, тому теплих робіт в одному стилі повинно бути декілька :)
Ідея моєї серії - "чи тепло звірятам взимку?" Коли була маленькою, пам'ятаю, страшенно переживала за білочок, зайчиків і всяку іншу лісову живність - як вони там зимою? Чи не мерзнуть? чи знайшли достатньо сіна, щоб утеплити свої хатки? Думаю, що моїм фетровим оленям в лісі точно не було б холодно! От би всім звірятам такі товсті фетрові шубки!



От така-от казочка. Щоб відволіктися. Але думками я в Києві. На Майданах...

Дякую, що заглянули! Тепла вам в душі!

6 коментарів:

  1. Крутецькі олені, а ще крутіший коцик! :) Все гармонійне :)

    PS. Олю, я щось пропустила, а в якій країні ти живеш?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Катрусю! то мій улюблений коцик :)))
      Наразі я живу в Ірландії (Galway City). Приїзди в гості!

      Видалити
    2. О! В Ірландію мабуть не так важко як в Британію :( там всякі перміти треба мати, бо вона не в Шенгені і польскі доки без громадянства не приймають, а раз - до громадянства ще ого-го, два - я його на разі і не планую. Треба про Ірландію дізнатися :)

      Видалити
    3. Ти знаєш, Катю, навіть не впевнена, що легше, ніж в Британію. Тут теж не Шенген - треба окрему візу. Поляки, вроді, без візи сюди їдуть, а українцям треба.
      Але дізнатися варто! Якщо що - зустрінемо із задоволенням! :)

      Видалити
  2. Олечка, я теж в дитинстві дуже за звірят переживала :)
    і кльовенькі твої олені! шубки в них точно теплі! Не замерзнуть!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.