суботу, 21 грудня 2013 р.

Кораблик для маленького іменинника

Привіт, мої любі! Я сьогодні коротенько, бо особливого натхнення балакати немає :( Захворів мій малюк, температура зашкалює за 40, ми перенесли нашу поїздку в Україну... Коротше, не дуже весело :(
Але на Миколая нарешті знайшла свого адресата (тобто похресника) наша посилка - із запізненням майже на 3 тижні! - а в ній була листівочка. Значить я можу нарешті показати її. Взагалі важко мені даються дитячі роботи, але цю робила з особливим натхненням. Кораблик малювала і вирізала вручну. 100% хендмейд :) От тільки фотографувала коли було дуже хмарно, а світлі роботи при цьому виглядають поганенько, це вже перевірено...



Ну все, побігла! Вдалих вам вихідних! Не зважаючи ні на що, свята наближаються!
Приємно, що заглянули!

1 коментар:

  1. Олю, лікуйтесь! Бажаю малюкові здоров*ячка!
    Кораблик дуже милий! Як на нього глянеш, то і не подумаєш, що це не ножами викроєний :)

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.