середу, 5 березня 2014 р.

Довгий пост про різне

Привіт, мої любі!
Ох і давно мене тут не було. Минув майже місяць, а так ніби півроку. Скільки всього пройшло, скільки всього змінилося... Багато чого і багато хто вже ніколи не буде таким, як раніше, не буде такою як раніше моя рідна Україна. На землі побільшало смутку, на небі побільшало ангелів. На вічну варту заступила Небесна Сотня, ми ж залишилися то оплакувати втрати, то радіти хитким перемогам, а тепер знову в тривозі напружено слідкувати за горизонтом - яка ще біда насуне на нашу стражденну землю?!! А так вже хочеться без страху і хвилювання відкривати вранці стрічку новин; з чистим і спокійним серцем тішитися маленькими  власними і сімейними перемогами; радіти життю і весні, і нарешті йти далі!
Те, що не повинно зникнути з людської пам'яті:


За час, поки мене не було тут, як би парадоксально це не звучало, відбулися також дуже важливі і позитивні події в моєму житті. В Нідерландах успішно захистив звання Доктора Філософії (PhD) мій любий чоловік; я провела 10 днів у "місті, де живе частинка мого серця" - Маастріхті і до того ж, нарешті мала нагоду відкрити його для своєї любої мамусі! І що приємно, першими словами, якими нас зустрічали численні інтернаціональні друзі було "Як там Майдан, як Україна?". Члени чоловікової Корони (почесної комісії, яка збирається для захисту дисертації) всі, як один, починали свої промови із вшанування України - на очі наверталися сльози... Нарешті нас знають і впізнають, от тільки надто дорогою ціною!

Для розрядки покажу вам пару фото з церемонії:




А ще раніше до від'їзду планувала вам розказати про одну цікаву подію в моєму творчому житті. Кілька місяців тому познайомилась я з милою дівчиною-полькою, яка також живе тут, в Голвеї - Асею (Alicja Asia Panewka). Ася скрапоманка з великим стажем і досвідом виробництва скрап-паперу під власною маркою Asica Scrap. Ми якось зразу потоваришували, а в лютому Ася запросила мене подизайнити для чудового польського блогу I Kropka , який вона веде разом з подругою Мартою. I Kropka є не лише челендж-блогом, але й великим виробником-магазином чіпборду, а також паперу. Марта люб'язно прислала мені матеріали I Kropka, з яких легко склалися 5 листівок. Всі вони вже виставлені в блозі I Kropka та групі I Kropka в Facebook, ну а я найближчим часом покажу їх тут. 
Почну в хронологічному порядку:


Нагадаю, папір і чипборд від I Kropka. Дякую Дівчатам за запрошення, матеріали та натхнення!
Всі мої роботи можна побачити тут.

Вибачте мені, любі, за такий довгий і сумбурний пост! Стільки всього хотілося розказати, стільки змішаних емоцій назбиралося, щоб вилитися в одному повідомленні... Далі намагатимуся бути більш послідовною!

Щасти вам і бережіть себе!
Обіймаю!

2 коментарі:

  1. дай Бог миру....вітання чоловікові, ТАКЕ звання!!!! малий в галстучку - секс-бомба!!! вітання з новою ДК!!! і ще раз миру нам...

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.