вівторок, 18 березня 2014 р.

Картина маслом

Привіт, друзі!
Не зважаючи на смутний час і все ближче відчуття "вогню" я не перестаю творити. Ну і ділитися з вами. Сьогодні хочу показати свій абсолютний експеримент. Не думала, що колись візьмуся за це, але мене переконала і надихнула коліжанка Ася і куплене разом з нею в "pound shop" полотно ("холст", "canvas"). Завжди знала, що мікс-медіа - це не моє. Не купувала жодного спрею, хіба що акрилові фарби. А на днях придбала собі гессо (і трохи розчарувалася в ньому), а ще порожні флакончики для спрею. Ну і вирішила спробувати. Почала зі свого фото - щоб не знущатися над іншими :) Розвела у флакончиках акрилову фарбу з водою і почала експериментувати. Не можу сказати, що цей процес викликав у мене бурю емоцій, але щось-таки в цьому є. Три вечори я крутилася над своїм полотном і все-одно залишилась не зовсім задоволена. Ну не вмію я робити такий красивий фактурний фон, ліпити мільйон красивостей і квіточок, навіть малювати не вмію - щоб це виглядало гармонійно :( Знаю, що всього можна навчитися, от тільки не впевнена, що в мене вистачить на це терпіння. Одним словом, виношу на ваш розсуд:


В "природних умовах":

Трошки деталей:



Ну от щось таке. Цікаво було б почути ваші думки з цього приводу.
Бережіть себе! До зустрічі!

4 коментарі:

  1. мені твоя канва подобається, гарні переходи кольору вийшли. але я не можу об'єктивно судити цей стиль, тому що в загальному це теж "не моє", часто дивлячись на роботи навіть відомих майстринь мікст-медія я думаю "так заляпано" чи щось в тому дусі)))))) а коли ми два роки тому переïхали на нову квартиру, я теж купила три квадратні канви і чорнила щоб зробити на них home deco, та так і не зробила... не надихає....

    ВідповістиВидалити
  2. а мені подобається))))))))))) і ти така гарненька на фото)))
    навіть не вздумай зупинятися!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. ух ти..цікаво так...експерементуй і далі....класноооо виходить кольори вдалі.....веснааааааааааа

    ВідповістиВидалити
  4. jest piękny Ola!!!! następny róbmy razem , ja mam dużo mazideł :)

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.