пʼятницю, 7 березня 2014 р.

Ще одна робота для IKropka

Привіт, любі!
Як і обіцяла, показую далі свої роботи для польського блогу IKropka. Папір і чипборд їхнього виробництва, все решта - моє :))

От така простенька листівіка на День народження. Але чимось вона мені припала до душі...

Запрошую і вас прогулятися цим чудовим блогом - у них завжди є цікаві завдання з хорошими подарунками :) А ще роботи талановитих польських майстринь для натхнення! А всі мої роботи можна побачити тут.
А ось такий симпатичний банер намалювала мені Марта:

 Дякую, що заглянули і спокійних вам вихідних!

6 коментарів:

  1. Вітаю з новеньким банером! )))
    Листівка гарна! ))

    ВідповістиВидалити
  2. клас! я такого виробника і не знала, певно, вони поки тільки на місцевому ринку працюють поки, але чіпборд класний, і листівка також - очей не відірвати!!!!
    і, до речі, з святом тебе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Таню! Так, у Польщі дуже багато таких локальних виробників - вони дуже "продвинуті" в цій справі.
      Дякую за вітання! І тебе вітаю також!

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.