четвер, 13 лютого 2014 р.

Весняний настрій

Привіт-привіт, дорогенькі! На небі нарешті пробивається сонечко і одразу весною запахло! Ну, правда, тут і зими як такої не було, але й на весну не схоже якось. 
А я поспішаю показати вам нову вже зовсім весняну роботу за новим вже зовсім весняним завданням від ЗДД :))) Отож, "Закликаємо весну!" Для цього в роботі маємо використати якісь весняні квіточки. У мене це цвіт вишні (чи може яблуні) - квіти мого улюбленого весняного часу - кінця квітня\початку травня. Взагалі, чесно вам скажу, не великий я любитель весни, тої, яка в березні і першій половині квітня. Я люблю вже пізніше, коли тепло і зелено :) 
Отож:



А зробила цю всю красу (скромно) я завдяки чудесному скетчу від Просто Сделай! Ну вміють дівчата малювати скетчі - дуже надихає!


Приєднуйтеся до нас і діліться своїм весняним настроєм! А я побігла далі щось "ліпити" - море натхнення! :) Чого і вам бажаю!



8 коментарів:

  1. Олюсь, вона дуже ніжна і така твоя!!! Рада, що в тебе з"явилось натхнення))) нехай тебе не покидає!! чекаю на нові красоти!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова листівка, дуже весняна і квітчаста! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Оля, яка вона гарнюня))) Нехай муза тебе не полишає!

    ВідповістиВидалити
  4. Ох, яка краса! А слова які на листівці! Супер!

    ВідповістиВидалити
  5. ааа, яка ж вона класна, свiжа, так захотiлося тiеï весни, коли вже сакура цвiте i небо блакитне i все навкруги нiжно-зеленоко кольору, який тiльки весною i бувае!!! а то в нас теж сiро, и снiгу цього року не бачили, и весни нема ще, все нескiнченна затяжна оснь.....

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, мої любі, за ваші теплі коментарі! Сподіваюсія, натхнення не підведе і далі :)
    Таню, це правда - суцільна безкінечна осінь, і то не в кращий свій період :) Набридло вже!

    ВідповістиВидалити
  7. Оля, привіт! Запрошую Вас прийняти участь у фотогрі «Вальс квітів» в честь 8 березня!
    Давайте закликати весну ще й квітковими фотографіями! ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Какой шикарный букетик! Красота! Спасибо, что воспользовались нашим скетчем. ТК Простые радости

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.