суботу, 8 лютого 2014 р.

Ліфтинг Galinushka

Привіт, мої любі!
А я до вас із суботнім постом :) Хочу розказати, зо в наших Завданнях для Душі з цього тижня ліфтимо роботу талановитої майстрині, хорошої дівчини і члена нашої ДК - Галі Проценко Galinushka. В Галі дуже ніжні, сповнені гармонії і смаку роботи! А її дитячі альбоми, то просто витвори мистецтва! Неодмінно відвідайте її блог, щоб переконатися на власні очі.
Для ліфтингу Галя запропонувала чудову листівку в неймовірно гарній кольоровій гамі. Я намагалася частково її передати, хоча мене "занесло" трошки в інший бік :)



А ось неперевершений оригінал:


Дякую Галі за натхнення і море позитивних емоцій в процесі ліфтингу! 
А Вас запрошую приєднатися до цього випуску Майстрів скрапу, щоб отримати таке ж задоволення! :)


Приємних вам вихідних! Дякую, що заглянули!

6 коментарів:

  1. А мне открытка твоя больше нравится, чем оригинал))

    заходи ко мне в гости за наградкой) http://xypmama.blogspot.ru/2014/02/blog-post_9.html

    ВідповістиВидалити
  2. Ви всі потрудились на славу!А в тебе така робота насичена і продумана, клас!

    ВідповістиВидалити
  3. Палитра очаровательная! Очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка краса, Оль! Дуже сподобався твій варіант!!

    ВідповістиВидалити
  5. Красивая открытка даже больше понравилось чем оригинал )

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, мої любі! Дуже тішуся, що вам сподобався мій ліфтинг! Але без чудового оригіналу він був би неможливим!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.