середу, 5 лютого 2014 р.

Трошки позитиву

Привіт, мої любі!
Час минає, ми продовжуємо боротися, допомагати, молитися і робити свої звичні справи. Коли минули найбільш стресові дні, стало зрозуміло, що потрібна якась розрядка, чи навпаки зарядка позитивними емоціями - і ось вони, розкладені вже два тижні тому мої любі папірчики, квіточки і стрічки - моя терапія, моє заспокійливе. Творилося на одному подиху, в результаті вийшло кілька листівочок, першу з яких покажу вам сьогодні, а інші ще чекають свого часу :)


В хід знову пішли мої улюблені папірчики з колекції Romantic від Prima. А натхнення додав чудовий скетч №92 від Cardabilities:
Дякую, що знаходите час заглянути! Завжда рада вашим теплим коментарям!


15 коментарів:

  1. Олюся, як приємно переглядати твої нові роботи!!! дуже-дуже гарно!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Olia, duzhe garna lystivka! Podobajetsia ii vintazhnyj vygliad! Super!

    ВідповістиВидалити
  3. Ольчику, робота суперацько-красивуща! ))
    Краще думай про листівки, ніж про ту політику.
    З них хоч користі більше, вони приносять задоволення ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Натальчику! Якби ж то я так могла! Думаю не про політику, а про те, в яку країну нам і нашій дитині повертатися - і дуже мене це непокоїть! Але я стараюся :)

      Видалити
  4. Олюсик, сто лет не забегала к тебе в гости)) Открытка чудесная, бумажка и моя из любимых) Спасибо, что вдохновилась скетчем от Cardabilities!
    Все будет хорошо!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Рада тебе бачити! Дякую за компліменти! Папірчик і справді чудесний, шкода, що вже закінчується! І скетч дуже надихає!
      Тримаймося!

      Видалити
  5. So wonderful card, I love it a lot. Thank you for joining us at Cardabilities this time.

    ВідповістиВидалити
  6. Какая прелесть! Мне нравится очень! Спас ибо, что вдохновилась скетчем от Cardabilities!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.