четвер, 23 лютого 2012 р.

Мої Гарденії \ My Handmade Gardenia

Привіт!
Я до вас з коротеньким постом :) Хочу показати вам ще трохи саморобних квіточок. Робила їх з кольорового та білого паперу. Білий тонувала різними способами - так мені подобаються такі ксперименти :)
Оце щось схоже на гарденії: мали бути фіолетовими, а вийшли якісь трохи сині:)


А це якісь недогарденії :)


А це щось середнє між гарденіями і гортензіями :)


От така жменька:


Всі квіти за МК від Astoria!

А ще хочу поділитися радістю: моя листівочка з м'якеньким серцем виграла у двох челенджах : від Штампомании (і там мене покликали стати Запрошеним дизайнером) і  Paper Fun!

5 коментарів:

  1. я б ніколи не подумала що це саморобні квіти!!
    Мені дуже сподобались твої спроби, молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  2. ой і з перемогами вітаю!! Молодчинка!! так тримати!! а та листівочка з серцем справді заслуговує на визнання ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Молодчинка!!! дуже красиво! І вітаю з виграшем, обожнюю твої роботи!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дуже, мої любі Оксаночко і Мар"янко!!! Любу-любу вас! :))

    ВідповістиВидалити
  5. ого!! вони тааакі красиві!!! ото ти молодець!!!
    і вітаю з перемогами!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.