пʼятницю, 26 листопада 2010 р.

Capuccino - моя перша конкурсна робота

Вчора я нарешті закінчила  "першу серйозну роботу". Дуже старалася, більше ніж тиждень підбирала матеріали, збирала все докупи, склеювала. А все тому, що ця робота "іменна" і створена на День народження моєї сестрички. А тепер трошки передісторії...
Вже якось так склалося, що я практично не п'ю каву. Проте встояти перед виглядом, а надто перед ароматом гарячого капучіно зазвичай мені буває досить складно! Висока молочна пінка з корицевою посипкою, які ніжно кутають молочну каву, притягують мене наче магнітом. Ну дуже я люблю капучіно ще й за його кавово-молочно-ванільно-шоколадне поєднання кольорів! Тому і народилася ця капучінова листівочка для дорогої сестрички!
Спробую взяти з нею участь у листопадовій палітрі від магазину і блогу "Все о скрапбукинге в Украине"! Це моя перша конкурсна робота, тому, будь-ласка, не судіть строго :)
Ну от, нарешті, і моє "Капучіно":



А ось так вона виглядає ззаду:

І трошки деталей:



Тепер спробую перелічити використані матеріали.
Папір односторонній 15,3*15,3 з двох листів від "BasicGrey"; текстурний картон коричневого та кольору слонової кістки; кружево з натурального волокна (бавовна); квіти саморобні та атласні трояндочки від "Reyher"; атласна стрічка; кремові перламутрові тичинки, металеві брадси коричневого, білого та бежевого кольорів; бежеві стрази на клеєвій основі і, звичайно, чудовий бордюрний дирокол від "Docrafts" "Sparkler". Для тонування країв використала "рідку крейду" з "Color Box" (Chestnut Roan). Здається, нічого не забула :)

Сподіваюся, "капучіно" буде до душі і моїй сестричці, до якої воно потрапить через тиждень!

С Открыткой на День Рождения любимой и самой родной сестрички хочу также поучаствовать в конкурсе №2 "Подарить весь мир" от "IDEA-SIB"
Картинки для вдохновения :
В моей работе использован бордюрный дырокол "Sparkler" от "Docrafts".

5 коментарів:

  1. Дуже красива листівка! Впевнена, сестричці сподобається) Вся так і пахне капучіно! Кружево з букетом так гарно виглядає. І дирокольний візерунок такий класний-вперше бачу-дуже подобається!)

    ВідповістиВидалити
  2. Открытка просто необычайно интересная! С удовольствием рассматривала все ее элементы! Все очень нежно и красиво! Спасибо за участие в задании блога IDEA-SIB!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за всі компліменти! Я старалася! :)
    Спасибо, мне очень приятно!

    ВідповістиВидалити
  4. Надзвичайна робота. Ну, дууууже мені сподобалась, так все гарно підібрано і оформлено. Супер!

    ВідповістиВидалити
  5. Олю, я просто в захваті від твоїх робіт! В тебе надзвичайно красиво виходить! Зі смаком у тебе все просто супер! Я був би вражений побачивши таку листівку на вітрині магазину, а якщо ж таку красу зробила близька людина, то взагалі не віриться! Олю, ти молодець! Бажаю щоб в тебе завжди було натхнення і достатньо часу на таке прекрасне хоббі! Твій кум Вадим.

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.