вівторок, 23 листопада 2010 р.

Готуємо сани... восени :)

Не знаю як ви, але я вже кілька тижнів тому почала думати про новорічно-різдвяні свята. Оскільки ми з сім"єю зараз живемо в Нідерландах, а тут, як і у всій Європі до Різдва починають готуватися з 1-го листопада, то це зовсім і не дивно :) Отож і я почала свої святкові приготування. Покажу вам першу різдвяну листівочку, яку я зробила тут, в Маастріхті.

Трошки розкажу як робилася ця простенька листівка. А було це дуже цікаво, оскільки у мене не було ані олівця, ні лінійки, ні канцелярського ножа. Тому в хід йшли кулькові ручки, упаковки від печива (замість лінійки) і звичайні ножиці. Потім, правда, я пристосувала для нарізання паперу і картону один з кухонних ножів :)). Тому точність деяких пропорцій іноді "кульгає" :)
Основною гордістю цієї листівки є відштампований (трохи непродумано - пробачте початківцю;) фон на червоному картоні основи та зеленому картоні рамки. На жаль, фото не надто вловило мої сріблясті відштамповані сніжинки.
Також я примостила тут віддироколені сніжинки - це теж моя радість, перший фігурний дирокол.
От такий вийшов перший млинець :)

1 коментар:

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.