неділю, 28 листопада 2010 р.

Новорічна пірамідка

Недавно в одному з книжкових магазинів Маастріхта натрапила на книжечку з малюнками для 3-Д декупажу. Проте, на відміну від звичайних об"ємних малюнків, ці картинки утворюють такі-собі пірамідки. Доволі незвичайне виходить зображення, хоча сама суть мені і не зовсім зрозуміла. Загалом я вирішила просто використовувати  ці чудові вінтажні картинки  для новорічних листівок. Проте коли на днях побачила 38-й скетч від s'Sketches, то зрозуміла, що саме час спробувати зробити свою пірамідку і використати її для центрального елемента листівки за цим скетчем. Загалом листівка вийшла досить проста і лаконічна. Спочатку я думала, як би до неї додати надпис і ще деякі елементи, а потім зрозуміла, що вона подобається мені саме такою як є зараз. Тому показую мою пірамідку такою, як вона є :


Сама пірамідка складається з вирізаних округлої форми частин загального малюнка, наклеєних на об"ємний скотч. Висоту її краще видно на цьому фото:
,

З використаними матеріалами все просто: червоний і білий текстурний картон, червоний і білий папір (з нього вирізані округлі сніжинки і покриті сріблястим, червоним і білим глітером), папір для скрапбукінга від Art Talent  власне сама пірамідка.
Спробую взяти участь з цією листівочкою у челенджі від sasya-sketches,  а сам скетч ось такий:
Моя открытка сделана по 38-му скетчу от s'Sketches. Попробую поучаствовать с ней в челлендже.

2 коментарі:

  1. Такая теплая новогодняя открытка!
    И спасибо за участие в розыгрыше конфетки блога IDEA-SIB! Желаю удачи!

    ВідповістиВидалити
  2. Ух ты! А я еще не встречала такую технику объемной иллюстрации.Смотрится здорово! :)

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.