четвер, 29 січня 2015 р.

Мікс-медіа рамка

Привіт, мої хороші! Вчора годинник "відцокав" ще один мій рочок, синок стурбовано сказав "ого, скільки тобі вже!" і почалася моя нова епоха "після..." Але що ж, в душі мені і далі 16 :)
Море натхнення, маса ідей і варіантів їх втілення. Як наслідок, ще одна проба пера в новому для мене напрямку мікс-медіа. Рамка для фото, яка була створена в чудовій компанії одного чудового вечора, спершу видалася мені зовсім "не моєю", хоча, чим більше дивлюсь на неї, тим більше бачу в ній свого :)
На Ваш розгляд:


Дякую, що заходите і прошу вибачення, що я тепер зовсім не частий гість у Ваших блогах! Намагатимусь виправитися, чесно!
Тримаймося!

2 коментарі:

  1. Вітаю, тебе!!!От нехай і завжди буде 16 і все задумане здійсниться;)))
    А рамочка просто бомбезно вийшла!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітання!!!! дуууууууууууууже гарнюня рамочка!!!!!!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.