пʼятницю, 29 листопада 2013 р.

Скандинавська рукавичка

Привіт, мої любі! Ну от, як і обіцяла, тепер кожного дня буду вас мучити :))
Сьогодні з черговою рукавичкою. Сподобалась мені ця ідея! Дякую Sineoka за шаблон і море натхнення. Завдання закінчується завтра, так що ще можна встигнути! Крім того, надихнулася завданням від Vintage Cafe - там вже другий етап марафону, цього разу тема Скандинавське Різдво. Не знаю, чи підходить моя робота достатньо під це завдання, якщо що - вибачте, дівчата, і можете мене викреслити :) Так-от, моя скандинавська рукавичка:


спинка-тег



Скажу по-секрету, що є ще одна рукавичка, практично пара до цієї :) Але покажу її окремим постом! 
Дякую, що знайшли час зазирнути в гості!

2 коментарі:

  1. Оля, така тепленька твоя рукавичка! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Оля, такая прелесть! Очень люблю скандинавскую тему)
    Спасибо, что поддерживаешь проект Другие Открытки)

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.