пʼятниця, 30 листопада 2012 р.

Тег. Ельф. SONY

Доброго ранку, красунечки! Як у вас справи? У мене вроді непогано, хоча сьогодні знову сидимо з малюком вдома :( Ніяк не можемо того противного кашлю позбутися:( Ще й погода така - сирість, і температура ніби й висока як для останніх днів осені, але ж тепла немає, тільки якась їдка мряка - брррр... Правда сьогодні-от сонечко виглянуло, вперше напевно за останніх 10 днів. А ми сидимо вдома :( Але раз така справа, то плануємо на сьогодні розпочинати підготовку до свята, яке у нас наближається. Через 10 днів моєму карапузу буде вже 3 рочки! Ех,   і де вони взялися? Вже такий дорослий мій кавалєр :)
Ну а тепер ближче до справи! Вчора в "Завданнях для дужі" стартував новий челендж присвячений Дню радіо та телебачення, яке Україна святкувала минулої суботи! Тема - ретро. Нелегка це виявилася справа, але на просторах інтернету мені на очі потрапили чудові рекламні картинки компанії SONY, випущені в середині 60-х років ХХ століття. Оскільки випущені вони були до різдва, то я вирішила зробити різдвяний тег з такою картинкою. На ній ельф-помічник Санти запаковує радіоприймач, мабуть комусь на подарунок. А що, уявляєте, яка це колись була цінність? Так що, думаю, адресат був дуже задоволений подарунком :)
Ну якось так:


Я вже навіть знаю, кому його подарувати :))

Гарнесенького вам дня, і не забувайте, що сьогодні п'ятниця, а значить вихідні починаються вже сьогодні ввечері :)

7 коментарів:

  1. Олічка, тег мега креативний!!! Як мені подобаються твої роботи!! Детальки безподобні!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. І я у захваті від Оліних робіт, тому що вона-мега креативна!!!

      Видалити
    2. Дякую вам, зозульки мої! Скільки компліментів!!! Аж засоромили :)

      Видалити
  2. Эльф прехорошенький) Тэг просто класнючий, не устаю повторять, что ты большая умничка)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Сонце! Дуже приємно, що тобі подобається!

      Видалити
  3. Оля, тег просто фантастичний! Мені все сподобалося і багатошаровість і кольори і Ельф! Молодчинка! Вітаю із перемогою по палітрі! Це дуже класно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надієчко!
      Для мене та перемога була дуже несподіваною - неймовірно багато дуже достойних учасників було! Дякую!

      Видалити