четвер, 8 листопада 2012 р.

Будиночок №1. Шеббі

Привіт! Щось я зачастила :) А все тому, що ми з Орчиком знову сидимо вдома і хворіємо :( Обоє :( Якщо чесно, то сил для роботи насправді було мало, але натхнення змушувало братися за папірці і щось робити :) Правда, робота триває дууууже довго. Ходжу-перебираю-прикладаю одне до другого і так весь день. А знаєте, що мене надихнуло в такому стані? - фантастичний проект від Алены Sineoka "Другие открытки".Суть полягає в створенні листівок нестандартної форми. Почався він із листівок-будиночків! Можливо хтось вже помітив, що я просто фанатію від всяких хаток-шпаківень-будиночків, тому пройти повз це завдання просто не могла! А ще коли побачила, яку красу створили запрошені дизайнери - просто не могла відірвати очей! Зайдіть і обов'язково подивіться! Там і готовий шаблон є!
Свою хатку я уявляла трохи по-іншому, але вийшло, як завжди, не зовсім те, що було задумане. Тому на підході вже наступна хатинка в зовсім другому стилі.


Спинка:


Серединка:


Приєднуйтеся!
Дякую, що заглядаєте!

11 коментарів:

  1. Оля, какая красота, просто неземная красота... Я тоже такой хочу)) Очень нежно и как-то уютно, веет добротой и счастьем от твоего домика))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нусь, приєднуйся, там будиночків на всіх вистачить! :)) Дякую дуже за компліменти!

      Видалити
  2. Оля, яке цікаве завдання і справді надихаюче! Класний у тебе получився будиночок! Мені сподобався! Ти, мене дуже заінтригувала цим завданням! Клас!

    ВідповістиВидалити
  3. ух-ти! яка краса! ну ти просто майстер шеббі!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже круто і оригінально!!! І дійсно, справжнє шеббі!!! )))

    ВідповістиВидалити
  5. Невероятный! Я просто в восторге, честно - какие цвета, какие детальки!! Ммм, очарование одно, зефирка, сахарный леденец!)))) Спасибо большое, Оля, за это чудо!

    ВідповістиВидалити
  6. Замечательный домик. А главное внутри такой же красивый.....

    ВідповістиВидалити
  7. красивый шебби вариант домика!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, мої любі! Дуже рада, що вам подобається!

    ВідповістиВидалити
  9. Красивенний такий будиночок! Дуже мені подобається шеббі! Ти просто шеббі -майстер! Ось вирішила я у тебе залишитись, Гарно тут))) Рада знайомству!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Мартусю, за такі компліменти! Я просто люблю шеббі і вчусь робити щось схоже :) Дуже приємно що тобі тут сподобалося і рада зустрічі!

      Видалити