понеділок, 27 березня 2017 р.

My First Watercolors

  Доброго понеділка, друзі! Сьогодні хочу поділитися з вами чимось зовсім новим для себе.
Не секрет, що я давно закохана в акварелі. А надто в квіткові мотиви, які зараз стали дуже популярними і в дизайні, і в одязі нуі звісно ж в скрапі. Ну і одного дня я не витримала. Дуже вже захотілося намалювати щось самій. А художник з мене, скажу я вам, геть зовсім нікудишній :))  Але натхнення-таки перемогло над здоровим глуздом, тому за півгодини на обрізках паперу з'явилися мої дві перші акварельні манюні :) Не судіть строго, як то кажуть! :)

Hi guys! I'me here today to show you something completely new for myself. Not a secret I'm in love with watercolors. And not a secret watercolor flowers are so popular now all around: interior design, crafts, fashion etc. One day I just realized I want to try to recreate some flowery ideas by myself. I have to mention I never was a good artist though :))) But why not try, as they say :) So here are my first attempts in the art of watercolor flowers :




От якось так :) Думаю, що продовження буде. Варто, як гадаєте?
До зустрічі і дякую, що заходите! ххх

What do you think, fellas? Worth continuing?

Thanks for visiting! Have a lovely week! xxx



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.