неділю, 28 грудня 2014 р.

Різне, передсвяткове

Привіт, мої хороші! Ну от я знов пропала! А сьогодні вже остаточно мене совість замучила, та й рік добігає свого кінця, тому треба доводити до кінця свої борги. Навряд чи у мене вийде показати в одному пості все, що я заборгувала, але покажу ще трошки різдвяних робіт, щоб було до теми :)
ще листівочка з паперу Зимова пора від Леся Згарда:


Улюблений крафт:


От така засніжена хатинка з пташкою:


Листівочка для молодої пари:


А це панно на полотні ми зробили з синочком удвох:


Ось така різноманітна вийшла підбірочка.

Добігає кінця надзвичайно важкий і невеселий рік. Немає особливого святкового настрою, не хочеться думати про веселощі і новорічні столи. Хочеться, щоб Різдво прийшло для всіх українців і відвернуло біду від нашого Краю і наших надзвичайних людей. Хочеться, щоб  всі дітки мали на свята маму і тата, дах над головою і спокійне небо. Стільки всього просимо в Бога на ці свята, мабуть, більше ніж будь-коли за все життя :( Дай, Боже!

2 коментарі:

  1. Які затишні листівки!!! особливо сподобалась шпаківня і та остання з ялиночкою классс, якшо можна зичну ідею))))

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.