понеділок, 9 червня 2014 р.

Ще дві роботи для Scrapiniec

Привіт, любі! Щось я забарилася з постом! Маю ще дещо вам показати. Знову роботи для Scrspiniec, і скажу вам по-секрету, чекаю нову пачечку з Польщі - має бути щось свіженьке і новеньке. Вже бачила на сайті їхні новинки - чудові ажурні і дуже ніжні елементи, рамочки, завиточки, все як я люблю! Раніше рідко використовувала чипборд, правду кажучи, він видавався мені досить дорогою оздобою, яку можна замінити чимось іншим. А тепер вже не уявляю своїх робіт без нього. Так що, чекаю з нетерпінням. А сьогодні покажу дещо зі "старенького".
Перша листівка вже в традиційному "провансі". Зробила і подумала, що аж самій нецікаво :)


Друга - дитяча. Це не зовсім моя тема, тому досить простенько:



Дякую, що забігли в гості! 
До зустрічі!


1 коментар:

  1. От і мені чіпборд здається дорогим елементом :-) Але таки справді з ним листівка зовсім не така, як... без нього))))
    Як завжди - гарно і стильно!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.