неділю, 19 червня 2011 р.

Упаковка для подарунка \ Gift Wrapping

Останнім часом в блогах моїх улюблених майстринь часто стали з'являтися такі-собі артові упаковки для подарунків з використанням різноманітних скрап-матеріалів (і зовсім незвичних речей). Мені якраз також випала нагода запакувати маленький подаруночок для подруги, а бажання використати для цього звичайний обгортковий папір якось відпало само собою :) Ось що з того вийшло :



Скажу чесно, що не всім моїм  домашнім сподобалася ідея з пом'ятим крафт-папером і взагалі для прихильників традиційних упаковок така інтерпретація може видатися образливою :))) А як вам такий подаруночок?

5 коментарів:

  1. мені дуже подобається, я і коробочки роблю з крафт паперу, і мильце своє так люблю пакувати. Вчора знайомому подарувала подарунок дуже просто запакований - як бандерольку (папір, бичьовка, і штампи поштові) Отримувачу дуже сподобалося.

    ВідповістиВидалити
  2. дуже гарно!) "грубоватість" крафт паперу пом"якшує "мереживо" серветочки і троянда. Такий чудовий союз/контраст.
    Моя мама теж такі речі не розуміє і прямо каже, що образилася б, якби їй таке подарували))) а я б була у захваті)) То просто людину треба знати, її смаки і вподобання)
    супер упаковочка!

    ВідповістиВидалити
  3. Надзвичайно класна упаковочка!!! Все так підібрано!

    ВідповістиВидалити
  4. класно!!!! ну це в дійсності на смак )))) але я люблю такі нестандартні упаковочки!!! в тебе дуже гарно получилось, особливо зелена стрічка суперрово все озвіжає :)

    ВідповістиВидалити
  5. Просто вау....краса неймовірна:)))

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.