середу, 30 березня 2011 р.

Експеримент \ Experiment

Сьогодні хочу показати листівку, яку я зробила в суботу на майстер-класі (МК) від ScrapCraft. Для мене це справді експеримент, адже така техніка, кольори, мотиви для мене є абсолютно новими і незвичними. На скільки він виявився вдалим, судити, звичайно, Вам, а я цією роботою практично задоволена :) (що буває зі мною досить рідко:)
Це перша моя пасхальна листівка, якою я розпочинаю приготування до Великодніх свят. Ось такою вона була зроблена на МК:






Вдома мені захотілося додати до неї трошки квітів... і, здається, я захопилася... :)

Розкажу трошки про використані техніки. Найбільше тут мені подобається мозаїчний фон листівки. Такий ефект досягається послідовним наклеюванням смужок різного паперу на основу, яка потім нарізається теж на смужки і компонується в довільному порядку. Ця техніка зручна коли у вас залишається багато довгих і вузьких обрізків паперу. 
Текстура паркану і стовбура дерева створена за допомогою акрилових фарб в поєднанні з лаком-крекелюром. Писанки вирізані з паперу. Глянцевий ефект надано за допомогою гарячого ембоссінгу прозорою пудрою. Ну а все решта, здається, зрозуміло :)

2 коментарі:

  1. Дуже дуже гарна листівка. В ній наче якась історія...якась загадка...

    ВідповістиВидалити
  2. Така цікава листівка! Писанки на дереві - оригінально, я ще такого не бачила! Вона мені і з квітами і без них подобається!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.