четвер, 25 жовтня 2018 р.

Vintage Christmas Canvas

Привіт, друзі! Сьогодні я до вас зі своїм новим і улюбленим на сьогодні полотном. Створила його на майстер-класі з моєю креативною гуру  Dorota Kotowicz (Kopec). Дуже люблю її творчість і дуже мені імпонує її стиль, тому хотіла потрапити саме на цей клас, оскільки альбом і листівки з нею я вже робила :) На жаль, мої фото не передають всього мерехтіння і блиску, та й взагалі якось викривляють зображення :( Ех, працювати і працювати ще мені над цим! :)

Hi dears! Today I'm here to show you my favourite canvas so far! I've created it on the workshop with my crafty guru Dorota Kotowicz (Kopec). Honestly, pictures do not make justice to this sparkly and shiny creation :)





Дякую, що заходите!
До зустрічі!

Hugs and see you soon! xxx
Olga


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.