понеділок, 3 листопада 2014 р.

Щось новеньке

Привіт, мої хороші! Ну от я й повернулася з наших маленьких але чудесних канікул! Нагулялися моїм коханим Маастріхтом, привітали товариша з успішним захистом докторського ступеня, побачилися з друзями, поїли найсмачніших вафель, пройшлися затишними вуличками і гамірними площами... Довгий список вмістився в насичених 2,5 дні. На додачу ще й чудесне сонечко і +22 - навіть наш найменший турист гуляв без курточки!
Фотоапарат цього разу не брали, бо вже, здається, знаємо все на пам'ять. Але втриматись не змогли і таки сфотографувалися на пішохідному мості з моїм улюбленим видом на береги Маасу. 


На подарунок другові зробила листівку з нового (для мене, може він насправді і не надто новий) папером від Teresa Collins "Now&Then". Він дуже цупкий і фактурний. Просто чудовий. І листівка склалася дуже нетипова для мене. Загалом, чоловічі листівки завжди даються мені дууже важко, а ця створилася просто на одному подиху. Ну без квіточок, звісно, не обійшлось, але, все одно, чоловічий стиль, здається, витримала. Чесно, дуже горджусь нею, бо ніколи не думала, що зможу переключитися на щось подібне. Що скажете?


 тут намагалась показати, що листівка багаторівнева, але, здається, мені це не дуже вдалося :)


Гарного вам тижня! 
Скоро повернуся з новим різдвяним настроєм!


1 коментар:

  1. Оля, листівка бомбезна!
    Дуже стильна та красива. І витримана в чоловічому настрої.
    Крута.

    Фотка тоже класна, але я не врубаюсь де це ви були ))))

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.