вівторок, 9 вересня 2014 р.

Романтики забагато не буває

Привіт, мої любі! А я з новеньким до вас! Така ніжна0романтична листівочка у мене склалася. Напевно, під впливом однієї з моїх улюблених польських майстринь Cynka. Хоча я напевно ніколи не навчусь так прекрасно "мнути і рвати" папір, як вона. От, здається, все просто і зрозуміло, а відтворити неможливо! "учитись, учитись і ще раз учитись" кажу собі словами злого карлика революції :)
Ну а поки показую, що вийшло:


Книжечку і в'язану серветку, які тепер прикрашають мої фото, в неділю придбала на справжньому "блошиному ринку". От чесно, жодного разу не була на таких в Україні, а тут поїхали з цікавості. Надихнула мене на таку поїздку моя люба Ася, вона завжди знаходить там щось гарненьке! У мене з цим, правду кажучи, туго, тому я йшла "її слідами" :) Книжечка, до речі, 1935-го року. 

Дякую, що зайшли в гості! Тримаймося!

PS І ніякої паніки!

6 коментарів:

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.