понеділок, 12 травня 2014 р.

Гостюю в Scrapiniec - 1

Привіт, дорогенькі! А я з понеділка хочу поділитися приємною новиною! Точніше, новина ще від п'ятниці, а я її "притримала" аж до сьогодні :) Весь травень я гостюю в ще одному чудовому польському блозі Scrapiniec! І знову завдяки своїй милій Асі! Дівчаточка, загляньте до них і у блог і в магазин - чудовий високоякісний чипборд власного виробництва  + ще багато товарів польських виробників, особливо паперу. І, що важливо,  все за доступною ціною, бо бачу, що в наших магазинах ціни вже підскочили серйозно :(
Після Великодня я отримала пакуночок з Scrapiniec з чудесними чипбордами (дещо замовляла, а дещо отримала як запрошений дизайнер) і тепер протягом травня маю використовувати його в своїх роботах для цього блогу. Зробити це зовсім не складно і дуже навіть приємно :)
Отже, показую свою першу роботу для Scrapiniec:


маю гарний банер:



І, так, я нарешті маю ці чудесні квіточки! Вже давним-давно про них мріяла і тут дістала їх від Великоднього зайчика :) - притягнув він мені їх також з Польщі! Не можу натішитися. Від нього ж і ця чудесна жовта троянда - страшно мені подобається! Треба десь ще таких роздобути! Взагалі останнім часом помічаю за собою, що полюбила в роботах яскраві кольори і контрасти, хоча раніше ніколи не вважала їх "своїми". А жовтий колір взагалі опинився серед фаворитів! До чого б це ? ;)
А ще, нарешті маю такий "дощатий" папірчик - з квітами завжди симпатично виглядає. Жаль, що це тільки 15*15 і тало листочків в наборі. Дівчатка, може хтось знає, де взяти такі дерев'яні принти, чи хоча б з яких колекцій? Бо щось мені ніяк не попадається, а вже скоро й мода на них пройде :)


 Дякую, що дочитали! Гарного вам тижня! 
А в мене сьогодні важкий день. Дуже потрібна підтримка і молитва для однієї близької мені людини. Нехай все буде добре! 
Тримаймося!

2 коментарі:

  1. Дуже люблю польські блоги))) може тому, що полоністка. а може тому, що виросла на польському радіо і телебаченні))) загляну потім і в скрапінєц)) Ольчик, листівка хоч і контрасна, але на 100% ТВОЯ, квіточки дуже гарні, особливо рожевенькі сподобались))) Дуже гарно!!!

    І тримайся все буде добре!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, Юльчику! І я люблю польських майстринь і польські блоги, хоча не полоністка. Але загалом розумію польську і трохи балакаю :) Мені подобається, що поляки мають стільки власних скрап-продуктів, щей за демократичну ціну!

      Видалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.