пʼятницю, 8 листопада 2013 р.

Зірочки №1

Привіт, мої хороші! Ну що, продовжуємо готуватися до зимових свят? І, хоча ми вчора купили квиточки, і швидше за все святкуватимемо в Україні - ірландський дім не може залишатися не прикрашеним! Щоб все встигнути - саме час активно братися до роботи :)
Сьогодні покажу вам зірочки-підвіски. Схожі я робила ще 2 роки тому, але вони були надто плоскими, як на мене. Минулого року шила з фетру. А зараз повернулась до старого-доброго гофрокартону. Ну подобається мені його фактура... Хоча завжди хвилююся, що дух "порваної коробки" не вдасться перебити жодними прикрасами :)
Оскільки ялиночки ще нема, то фотографувала зі своїм новим (і вже дуже улюбленим) світильником:



Скоро буде продовження в інших кольорах!

Дякую, що заглянули! Гарних вам вихідних!


10 коментарів:

  1. Класно! На свята будете з рідними! :-)
    Зірочки дуже сподобалися, хоч і з гофрокартону - тобі 100% вдалося перебити "порвану коробку"! ;-)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарно, Оль! Я теж дуже люблю гофрокартон!
    То ви будете у Ворзелі на НР?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Анют! Та будемо десь в тих краях, але швидше мабуть в Києві! А ви?

      Видалити
  3. Такие классные звездочки и отлично передают новогодние настроение )

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.