суботу, 5 жовтня 2013 р.

СП альбом з Галею. 1-2 розвороти

Привіт, мої любі! Щось я знову давненько нічого не писала :( Не знаю, чи у вас також таке буває, але мені часом так важко взятися і написати що-небудь в блозі...  Ну от немає натхнення і все. Але ось воно прилетіло\припливло\прибігло\чи як там воно до нас добирається - і я нарешті покажу вам досить нетипові для мене роботи. А справа в тому, що в нас в Завданнях для душі розпочався Спільний проект з виготовлення Альбому. Веде його чудова Галинка - майстер ніжних і чарівних альбомчиків. Ну хіба можна було не піддатися спокусі і не зробити власний альбомчик під керівництвом справжнього профі! Альбом складатиметься з 6 обов'язкових розворотів, на кожному з яких Гала задає 3 обов'язкових елементи. На кожен розворот відведено 10 днів, але лінки будуть відкриті до закінчення завдання. 
Розкажу тепер історію свого альбома. Оскільки Галя пропонує для прикладу свій дитячий альбом і навіть дозволяє його ліфтити, спочатку я вирішила робити альбом про перший рік свого Орчика. Але матеріалів у мене тут дуже мало, тому альбом не вийшов би такий, як хочеться для своєї дитини - цікавий і детальний - навіть якщо б я і знайшла тут якийсь підходящий папір (з чим тут теж страшна проблема). Тому було вирішено спочатку купити хоч якийсь папір, а потім вже вибирати фото для альбома. І от попався мені набір Wellington. Здавалося, що він дитячий, а коли розпакувала, то виявилося що швидше чоловічий, проте з симпатичним ведмедиком в різних образах. Темний тоненький папір, багато висічок з тим же ведмедиком, які мені виявилося дуже складно застосувати до альбому... Вирішила, що зроблю альбом про наші перші дні перебування тут, в Ірландії - обробила фото під стиль сепії - щоб до паперу більше підходило, а коли роздрукувала, то виявилося, що вони якісь темні і похмурі :( Стала комбінувати перший розворот - він також якийсь темний вийшов. Одним словом, засмутилася я і вирішила взагалі його не публікувати, але потім зробила і другий розворот, замазюкала все білим акрилом і показую-таки вам :)
Отже, в першому розвороті обов'язковими були:
Кишенька  або конвертик.
Тег (або для запису, або як елемент декору).
Розкладушка для декількох фото.
І мій варіант:


Тут видно мою розкладушечку:


І розворот разом:


І одразу другий розворот, де обов'язковими були:
Висічка (з чипборду, паперу, тканини).
Брадс(и).
Стрічка В мене вийшло щось таке:




Хочу подякувати Галинці за те, що ділиться своєю майстерністю і професійними секретиками, а особливо за натхнення! Бо сама я б ніколи не зібралася таке зробити. Альбом все ще залишається для мене справжнім "челенджем"! Як би хотілося мені навчитися такі красиві сторіночки, як роблять дівчата! Ех...
А також запрошую всіх охочих приєднатися до нашої компанії! Сьогодні стартував вже третій етап і скоро буде мій новий розворотю А доєднатися ніколи не пізно! 


Дякую вам за терпіння, що дочитали мою довгу писанину :) Гарної вам неділі і надобраніч! 
А, ледь не забула, тримаймо кулачки за Кличка! Сподіваюся, я тут знайду можливість, як подивитися бій в живому ефірі  !


1 коментар:

  1. Оля, дуже стильний альбомчик виходить! І нічого він не темний! Мені подобається!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.