суботу, 25 травня 2013 р.

Закінчення весільного марафону

Гарного вам суботнього дня, дорогенькі! Ніяк не вдається частіше відвідувати блог, не кажу вже про ваші блоги, хоча дуже скучаю за вашими чарівними роботами і натхненням, яке вони неодмінно навіюють!
Сьогодні хотіла показати вам останню свою велику роботу на замовлення, але згадала, що не закінчила показувати вам свій "весільний марафон", який розпочала ще в березні! На кінець залишила, як на мене, найцікавіше, а потім взяла і забула :))) Тепер виправляюся і показую вам подушечку для обручок і "віночок" для нареченої. Для мене це був дебют, бо ніколи раніше  я такого не робила. Дякую сестричці, що дозволила на собі "поекспериментувати" :))) Але, здається, експеримент вийшов досить вдалим.

Оскільки мені було дозволено все робити на свій смак, то "руки у мене були повністю розв'язані". Для подушечки і книги побажань вибрала спеціально не атлас і ніяку не "помпезну" тканину, а італійський коттон, без блиску, але в потрібних кольорах (знайти таку тканин виявилося найскладнішим завданням). Зате додала трохи блиску в деталях. Обручки вирішила не прив'язувати класично стрічками, а зачепити за декоративні шпильки. Загалом вийшло ось так :


Прикраса на волосся була згодом прикріплена до обруча - виходить дуже зручно:


Ось така пара:


І весь комплект:


Запрошення на цю подію були тут

Наречена "в процесі":

і нашим маленьким принцесам робила в тому ж стилі квіточки на голівки:


Ну от, поділилася з вами своїми приємними спогадами. Хоча традиційний весільний сезон ще тільки розпочинається, тому може комусь з вас мої ідеї будуть корисними. 
Дякую, що дочитали до кінця! 
Приємних вам вихідних!


5 коментарів:

  1. Таке все ніжне і романтичне! Олєчко, чудова робота!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарненько,дійсно ніжно і романтично.

    ВідповістиВидалити
  3. Аксесуари чудові! А прикрасу в волосся можна й після весілля носити

    ВідповістиВидалити
  4. Ольчику, неймовірно гарно!
    Просто вражає мене ніжність, легкість та краса твоєіі роботи!
    Дуже і дуже гарнр! :)

    ВідповістиВидалити
  5. Океан нежности! Стильно так и изящно! Супер!!! Умничка!

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.