четвер, 18 жовтня 2012 р.

Ліфтинг сторінки Людмили Кодимської

Привітик! Як ви там, тримаєтеся? У нас вітрюган просто дахи зносить! Жахіття якесь! Але я не про те :) Хочу показати вам сторіночку-ліфтинг чудової майстрині Людмили Кодимської. Присвячений він черговому завданню в новій рубриці від наших улюблених "Завдань для душі" "Майстри скрапу". Обов'язково загляньте до Люди в блог - її роботи просто фантастичні! Ми довго не могли вибрати якусь одну серед тих, які Люда люб'язно запропонувала нам для ліфтингу.
Загалом, сторінки поки даються мені непросто. Хоча з такими вчителями робота йде значно швидше, а основне, з великим задоволенням! Ох як би мені хотілося навчитись робити такі ж гарні сторіночки! Все, вирішила, буду тренуватися і робити сторінки частіше :)
А ще виявилося, що сфотографувати нормально сторінку, то також ціла наука. Особливо, якщо вдень ти зробити цього не можеш. Ох і намучилася я з цими фото, а результатом все-одно не задоволена. В житті сторінка подобається мені значно більше.


Тут моєму карапузу ще тільки 11 місяців. Фото зроблене в Маастріхті - у нас там була така прикольна плетена скриня і Орест там дуже прикольно поміщався :)))
Взагалі-то спочатку мав бути шеббі-варіант, ближче до оригіналу, але вийшло щось таке веселеньке :)
А ось оригінал. Правда ж краса?!!


Надихайтеся і приєднуйтеся до нас!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.