пʼятницю, 17 грудня 2010 р.

I become crazy for challenges C4C67 :)

Позавчора майже випадково потрапила на блог "crazy4challenges". Мене просто вразили роботи цієї команди дизайнерів! А останній скетч C4C67 надихнув на ось таку листівочку:


Переглянувши роботи з вищезгаданого блогу я згадала, що і в мене без діла лежить набір чудових новорічних штампів "Art Talent", придбаних в Маастріхті. На жаль, у мене немає для них хороших чорнил, але я вирішила поекспериментувати. Відштампувала сніговичка на звичайному канцелярському папері для записок (потім зрозуміла, що треба було брати цупкіший папір) чорнилом срібного кольору, а потім обвела чорною гелевою ручкою. Як на мене, то контур вийшов надто грубим, на далі треба буде придумати щось інше. Ще одним експериментом стало розфарбовування штампа акварельними олівцями - це мій перший досвід, тому результатом я теж не надто задоволена. Що ж, будемо вчитися :)


В основі листівки білий текстурний картон (льон), папір з колекції "Jolly" від Dovecraft, папір однотонний темно-зеленого кольору. Серед прикрас брадси-ялиночки, дирокольні сніжинки, білий перламутровий гліттер і червона стрічка з органзи.

This card was made with the help of  Crazy4Challenges C4C67 wonderfull sketch C4C67 .

1 коментар:

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.